Disini Bermulanya...

Jadilah seorang yang kakinya menapak di tanah dan semangatnya tinggi menjulang ke bintang

Monday, March 28, 2011

Jom makan pizza

Ahad 27/3/2011 merupakan detik sejarah bagi aku sebab first time makan dekat pizza hut. Bukan tak pernah makan pizza, tapi inilah first time makan kat situ. Punya le kekampungan aku nie. Lagipon aku nie bukan le kaya sangat nak makan dekat tempat mahal-mahal. Sejak dapat duit Jpa nie banyak benda yang aku nak boleh dapat@beli....... Alhamdulillah. Tapi duit bukan segalanya. Duit tak boleh beli hati dan perasaan. Budak farmasi fajar nie memang bab makan tempat mahal-mahal je. Macam tengahari tadi, ada yang keluar pergi makan dekat Johnny’s Restaurant @ queensbay mall sebab belanja sorang bufday gurl nie. Makanan kat situ bukan standard fajar, kalau aku fikir 2-3 kali nak p makan kat situ. Tapi kalau orang dah ajak ikut saja.


Cite pasal pizza balik, budak-budak nie memang tak kedekut, selalu belanja kami makan pizza delivery dari pizza hut ataupun domino’s. Malam-malam kalau lapar order McD. Asyik makan je diorang nie. Macam mana berat tak naik.ish3.... Makanan yang berkalori tinggi memang feberet kami, kfc boleh kata seminggu sekali mesti makan punya. Diorang balik dari qb tadi siap beli donut kat J.CO. Aku je belum belanja diorang apa-apa, aku nie memang kedekut sikit tambah-tambah tempat mahal-mahal. Kadang-kadang malu jugak nak makan. Aku asyik nak makan free je...

Salah satu sebab aku malas makan dekat pizza ada harga!. Mana ada yang murah-murah kat situ. Government tax dengan service tax punya la mahal(kedekut sungguh). Mula-mula aku ingat tak kenyang makan pizza, tengok-tengok sampai tak larat nak makan dah. Salad adalah menu pertama. Aku nie bukan makan sayur sangat tapi sebab lapar sangat telan je. Lepas tu kami makan sup, pizza pe ntah tak ingat nama dia (ada udang besaq), Tripple platter, masala meat ball. Memang kenyang gila. Tak semua budak farmasi fajar ikut, 4 orang je tadi. Lepas nie nak makan lagi ke tak????




p/s : mood nak balik rumah!hahahhaha

0 komen:

Post a Comment