Disini Bermulanya...

Jadilah seorang yang kakinya menapak di tanah dan semangatnya tinggi menjulang ke bintang

Monday, June 6, 2011

Oh Result

haishhh...tak sabar sabar nak tunggu result keluar untuk sem 2 sidang 2010/2011...tangan didada dan mata keatas~

sidang pertama aku sebagai seorang mahasiswa USM. dekat pesbuk banyak jugakla status pasal result esok. ramai jugak la yang tak sabar sabar nak tau result diorang. aku kurang excited untuk tau result esok. sebelum keluar result rasmi, kami semua dah dapat result yang provisional...maksudnya result tau lulus or gagal untuk setiap subjek.

pasal result provisional tu...aku malas nak cita banyak-banyak. cuma Alhamdulillah ...semua lulus

bila time exam...result yang diinginkan hanyalah lulus semua subjek.hahahaha...x mo kena repeat!
bukan failed ja kena repeat...yang lulus bersyarat pon kena repeat paper tu balik... :'(
tak yah tipu tipu la budak2 sama kos ngan aku nie...mesti aim semua lulus kan...cuma bila dapat result provisional yang lulus semua nie yang berhajat bagi pointer naik...nak backup result sem1...aku pon berhajat jugak la nak bagi naik pointer...jangan turun sudah~


JANJI LULUS DAPAT GRAD TAK YAH BAYAR JPA BALIK SUDAH

yang bijak laksana bulan ja yang aim pointer tinggi tinggi...aku nie aim nak lulus ja.....(dalam hati teringin jugak nak merasa)
memang tak dak can la nak dapat pointer cam kat matrik dulu...banyak sebab dan musababnya kenapa tak dak can...memang berbeza suasana di matrik dan universiti...kenalah pandai menyesuaikan diri.
 
 kalau nak cek result rasmi nie boleh cek kat  campus online...mengikut sumber daripada pesbuk...result boleh di cek pukul 9 pagi nanti. yang tak sabar sabar sangat nak cek tu..tak yah tidoq.. refresh campus online tu sampai result keluaq.

Moga kita semua dapat result yang baik dan dipermudahkan dalam menuntut ilmu nie. Best of Luck buat semua kawan kawan...dah cek result tu bagi tau la kat aku.hahahhaha


peringatan untuk budak budak sama kos dengan aku...kita ada 3 sidang lagi, 6 kali exam lagi, Total graduating unit 143 unit... nie aku share subjek yang kita kena belajaq sidang depan... sila khatamkan notes yang hampa bawak balik tu sebelum sidang bermula(yang tak bawak balik tu...kita Enjoy! sebab aku pon tak dak notes sidang depan...kalau ada pon bukan nak baca).hahahha..


nie subjek TERAS untuk sidang kedua...

sidang kedua ada ELEKTIF pulakkkk....macam-macam ada~









bak kata ucop wilcha Sabor je la ~

bukan senang nak senang, bukan susah nak susah!

tak sabar nak tunggu bulan 9 nak masuk sidang kedua!.kah3

0 komen:

Post a Comment